1-3 dagens levering

FAQ

Forsendelse og levering

Hvad skal jeg gøre, hvis mine varer ikke ankommer?

Når ordren er sendt fra vores lager, modtager du en e-mail med et trackingnummer, så du kan følge ordren. Hvis du har brug for, at vi gensender e-mailen med trackingnummeret, eller hvis nummeret ikke fungerer, skal du kontakte kundeservice på hverdage mellem kl. 10 og kl. 14.

Bemærk, at transporttiden kan forlænges i forbindelse med danske helligdage.

 

 

Kan jeg tracke min ordre?

Ja! Du modtager en e-mail med et trackingnummer, så snart din ordre har forladt vores lager.

 

 

Hvornår sendes mine varer fra lageret?

Hvis du bestiller inden kl. 12 på en hverdag, sendes varerne fra lagret samme dag. Ellers sendes varerne den næste arbejdsdag (du modtager en e-mail, så snart din ordre er sendt fra vores lager). Du får besked, hvis der er forsinkelser undervejs.

Alle varer, du køber hos os, sendes med GLS i Danmark. GLS leverer til privatadresse, og er du ikke hjemme, leveres til nærmeste pakkeshop for senere afhentning.

Hvad er forsendelsesomkostningerne?

Der er fri fragt i hele Danmark ved køb på over 500 DKK.

 

 

Retur, vareombytning og reklamationer

Der var ingen returliste i min pakke - hvad gør jeg?

Kontakt kundeservice på hverdage fra kl. 10 til kl. 14, så sender vi dig straks en returliste.

 

Min vare var beskadiget, da jeg modtog den - hvad gør jeg?

Hvis en vare, du har købt på bodana.dk, er beskadiget, bedes du kontakte os straks på info@bodana.dk

Find mere information i vores Handelsbetingelser og under vores Returpolitik.

 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget den forkerte vare?

Kontakt os straks på info@bodana.dk, hvis vi har sendt dig det forkerte produkt.

 

Hvornår modtager jeg min penge retur?

Vi refunderer beløbet inden for 30 dage efter modtagelse af din meddelelse. Vi venter på at betale beløbet, indtil vi har modtaget varen returneret fra dig, eller indtil du har sendt os dokumentation for, at varen er returneret.

 

Kan jeg ændre min ordre, efter at den er sendt fra lageret?

Desværre kan du ikke ændre en ordre, efter at den er afsendt fra vores lager.